BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 1, 2009

JANGAN PERNAH BERI AKU HARAPAN~~


TOLONG.....
jangan pernah beri aku harapan...
aku takut itu harapan palsu..
biarkan hati aku terawat dri luka seperti itu...
jgn berikan aku harapan indah~~

kasihanilah insan seperti aku...
insan yg mengharapkan harapan sejati...
yg tdk mgkn pudar di mamah usia...
kasihanilah aku,,
jangan engkau berikan aku harapan
kerna itu bakal menyakiti aku lagi
andai itu janji seorg kawan yg telus
andai itu harapan ikhlas
ikatlah aku dgn tali yg sah..
tapi jgn beri aku harapan palsu
aku tdk kuat lg~~

hati aku kebal
kalo pisau itu tdk dapat tembusi hati ini
kau hantar nuklear utk menyakiti aku
tlg berhenti dari memberi harapan palsu
Jangan pernah berubah~~
andai itu janji-janji yg dtg dri hati kau yg tulus
biar masa menentukan
tapi jgn cuba utk beri aku harapan~~~

9 comments:

paan said...

macam menyentuh hati jer..adakah atih sedang layan perasaan ?? @ teelah jatuh cinta ??

amirulhazwan said...

ko dh tunang len cite paan

eVy-D-YaNa said...

atih teringat kisah silam ek??
ala, jgn sdey2 tau..

ARe-TEh said...

paan>> hu2..layan perasaan? kalo lah ad perasaan tu,,ath sedih je...hu3

ami>> hahahaha..betul2

dyana>>hmmmmm,sedih mengenang nasib

amirulhazwan said...

dah dah dah..
'_-

ARe-TEh said...

ami>> ap yg dah ami? hahahha

amirulhazwan said...

no need to be sad,

truskan yg ath perlu buat.

ami yakin ath leh wat apa2 pon.

haha

Unknown said...

cheer up atih.. ^_^

wish u to find someone that gives you true hope..

ARe-TEh said...

ami>> tq ami..ath perlu kuat cm dlu kn? aishhh

wanPai>> tq2..hope so (^^,) jom kite study n berkmpg kt IRC!!! moh~~