BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 20, 2009

Terima Kasih Angin~~

Sabtu(18 April 2009), sudah bertahun2 lamanya aku x mengikut arah angin,

setelah datang 'aura' itu, aku memutuskan utk mengikut 'dia'....

aku terima ym dr B, yg berbunyi
"atih,nak kluar x ptg ni?"

aku bls
"korg nak g mne?"

B membalas kembali
"ath taw tmpt mne?"

kalo ikutkan ati aku,,nak je ak kluar dr utp ni
g karok ke,,tgk wayang ke,,window shopping ke...
tapi ad org x bg kluar jauh2
pastu lama2 diskus,,,kami pergi ke tempat ini sahaja...huhu
{dh tercakap kt some1 before tu,,,'entah,,ak x taw nak g mne,ikut angin nak bwk ktrg g mne...'}
hahahaha =)

haaaaaa..ni lah destinasi kami pertama..KBS memecut laju ke sini..ad projek..hahaha

cepat2...menuju ke destinasi yeah..yeah...hahaha
rupa-rupanyer angin membawa kami ke tasik UTP...


Anatara aktiviti2 yg kami wat ptg tu....adalah seperti di bawah
bee begitu passionate ngn bdn ni..hahaha..tgk la gaya de tu.kat labuan xde ke bee?

aku ngn hana lak excited lak naek tali ni...hahaha...dh mencapai tahap keseimbangan dh ni..hehe
pastu mmg x lepaskan peluang bg anak2 makan..i mean,anak ikan..dorg rakus sgt,,sekejap je abs biskut jacobs aku..hu2

NEXT....
melayan perasaan tepi tasik,,bwh rumah kecik ni...heeee
GOSSIP GIRLS...

tetiba terasa nak mkn ABC  lak...jom g TG Corner..hehehe

coverGirl...mai makan ABC...
kami x sdr pakai baju warna yg sama..hehehe..thanks to our driver,Ms Hana..hehehe
next time,ke manakah angin nak bawa???
bawa ku terbang dari sini~~~~
Wahai ANGIN.....



2 comments:

wanie said...

nak abc jgk!!!!!

alai said...

eh..mane jee??
ak dimana??
haha~