BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 16, 2009

berhenti dari dibayangi~~~

aku dah wat keputusan

aku x nak berharap pada org laen
aku x nak bergantung pada kekuatan dan sokongan org laen
sbb aku sndri x taw pe yg dorg pkr
aku x nk menyesal kemudian hari
aku tekad
aku zuhud
biar aku gunakan jasad dan naluri aku untuk teruskan perjuangan
aku malas nak pkr bnda2 laen
jgn salahkan aku kalo aku berubah secara tiba2
jgn salahkan aku kalo aku kata aku x pnh kenal
jgn salahkan aku kalo ko dah x knl sapa aku lagi

p/s: penah rasa x 'kekosongan hati perasaan pd manusia'?? imune pada perkara ini sudah..x boleh diberi penawar

2 comments:

eVy-D-YaNa said...

herm...besa la tu ateh..ada kalanya kta akan rsa mcm tu...
tp kta still prlukan sokongan semuaorn utk trus maju...

chaiyok la atih~
smga berjaya slalu n x stress sgt..hehe~ =)

wanie said...

hehe..
ap2 pun yg berlaku, wani sentiasa support atih..