BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 11, 2009

rasa ketakutan~~

semakin dekat aku pada MU,

semakin aku menginsafi diri ini,
semakin aku imbas kembali,
aku menyesal,
kenapa aku bertemu dgn kamu?
kamu ajar aku erti kehidupan,
aku ingat kan betul sume itu
semakin lama aku mengingati kisah kita
aku makin marah
aku makin kecewa
aku makin simpati
pada insan yg berfoya foya pada kepercayaan
terima kasih kawan
ajar aku erti kehidupan sebenar
yg...
spesis seperti kamu tidak perlu aku pikirkan lagi
spesis seperti kamu tidak perlu aku tangisi lagi
alangkah kasihan pada diri insan yg senasib dgn ku
kerana bertemu spesis sperti kamu
satu ku ungkapkan 
sejahat2 aku
spenjang persahabatan aku sama kamu
aku x penah menduakan insan yang aku hormati
hahahahaha
alangkah bodoh nya diri hamba mu ini Ya tuhan
berangan-angan utk bertemu cinta sejati
kali ini ku berpasrah dan berserah pada Mu
aku sudah memaafkan insan seperti kamu..................

6 comments:

elya~nadia said...

yeah ateh!!

go ateh!!!!!

life must go on....

aytku buatmu..

"hidup ini umpama aiskrim, nkmatilah ia sblom cair.."

miss you!! mmwaahhh!!!!!!

amirulhazwan said...

wu~~

wanie said...

hehe...
x ap atih..
pengalaman mengajar kita mgenali insan.." spesis seperti kamu"

ARe-TEh said...

elya>> hahaha...but elya,,i love ice cream very much...

ami>>> wu~~~ wut do u mean by that sound??hahaha

wanie>>> ni bukan luahan rasa jiwang,,tapi luahan rase kesal....agak r wani...hu2..tq

Unknown said...

agk memahami..
pandang depan cik atih..
yg lepas tu lepas la..
huhu..

n u've been tagged..

ARe-TEh said...

wanPai>> hehehe...tq2..ye2..kite jalan mesti pndg ke depan...jgn pandang belakang...hu2