BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 7, 2009

Anjakan Paradigma

aku baru perasan
semua org2 yg aku knl
mahukan yg terbaik utk aku
tinggalkan,ditinggalkan,meninggalkan aku
semua berdoa dan berharap aku berubah kp yg baik2 sahaja
lihat sahaja mereka
ketemu sama org2 yg baik2 sahaja
mungkin ini satu petunjuk
"Setiap manusia adalah fakir, Namun dalam kefakiran itulah Allah memberi petunjuk,,itulah yang disebut NUR.........."

p/s: bagaimana utk berubah wahai hati? sedangkan hati ini dipenuhi titik2 hitam.....
p/s/s: bagaimana utk berubah wahai niat? sedangkan dri dulu niat ini penuh maksud tersirat
p/s/s/s: bagaimana utk berubah wahai badan? sedangkan bnyk perbuatan yg tlh aku lakukan
p/s/s/s/s: bagaimana utk berubah??????

8 comments:

Unknown said...

dengan tekad dan azam yg teguh,insyaallah mampu berubah..

RuGGers |8| said...

doa tih..doa tu kan senjata mukmin..amin3..>_<

bijen m. said...

bermuhasabahlah selalu.

BIB'AH+_+ said...

kak atih...
banyakkan bersabar..

"ALLAH tak akan menurunkan sesuatu ujian ke atas hambanya melainkan DIA yakin bahawa hambanya yang terpilih itu mampu untuk menghadapinya.. setiap dugaan+ujian dari ALLAH , adalah untuk DIA melihat sejauh mana ketakwaan kita kepadanya..."

-salam sayang-

ARe-TEh said...

wanPai--->urmmm,,btul2...ckt je lagi...

rodi--> thanks bro!! ^_^

bijan---> ye2...ari2 ak pndg cermin,,tapi xde pape yg berubah...hmmm,perlukah ak tmbh cermin lg ??

bibah--> thanks dik....btul,,dats y akk still pgg prinsip akk,,cm kdg2 ap yg terjadi kt kite tu ats kesalahan dri kite sndri,,baru skrg akk sdr,,,dh ramai kot org bg 'hint' psl kejahilan dri ini~~

Unknown said...

cket jek??bnyk pn xpe..
[ap yg cket sbenanye???hahaha]

bijen m. said...

xpyh byk2 pon xpe.
at least kalo da bole nampak tu da ckp.
cume ko kene renung lg dalam2.

ARe-TEh said...

wanpai---> ak pun x taw pe yg ckt je lg tu,,,hu2

bijan-->hu2..tq2,,raya jemputlah dtg umh~~~