BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

malam yg sungguh T.E.N.S.I

setiap orang ada cara tersendiri untuk menyelesaikan masalah

ada yg begitu berani menghadapinya
ada yang melarikan diri daripadanya
aku?
(tak taw dalam kategori mana satu...)

(sedang naik syeikh...hahaha)

x taw kenapa
aku berubah menjadi org laen
pada malam ini
2 malam berturut-turut
hilang ayu dah
hilang sifat malu itu
hilang rasa rendah diri itu
adakah itu kesan globalisasi?
kesan retirement?
(semua itu xde kena mengena)

malam sebelumnya......
sepatutnya aku kne duty utk recruitment committee utk event Semerak Mawaddah kat v2 foyer,,
tapi aku decide utk keluar sebentar dari UTP buat sementara waktu
plan ak waktu tu..nak makan Ice cream je,,1 mangkuk ice cream paddle pop
ak blah mcm tu je,,x bgtaw APM pun ngn laen2
sbb ak nak kluar jgk mlm tu
nak makan ice cream!!!
ak x peduli ngn bnda laen...

kitorang gather kat v5 utk ambk Grah
then kluar dr entrance UTP
menuju ke Pasaraya Kalida
untuk membeli ini

kami bertiga singgah di suatu tempat sekitar di Taman Maju,,
duduk untuk memulakan 'majlis'
hati aku yg resah dan meronta2 sebelum ini
yg meminta keluar dari UTP dan mkn ice cream
ceria kembali
kami bersembang2, sharing session
bnyk bnd yg ak belajar malam tu...
perhubungan sesama manusia penting dalam 1 team
hbgn silaturrahim dan ukhwah juga faktor kejayaan 'event' atau satu organisasi tu
cuba lihat gambar di atas..
rasa seronok sgt makan ice cream sama2..
terasa yg kita bukan keseorangan kalo dlm kesusahan
ramai lagi kawan2 kat luar tu yg sedia membantu kita
jangan lah cepat putus asa
dan merasa kita keseorangan di tempat org

[merakam kan detik2 bersama mereka malam itu,,sori Mr driver,u r not included..'-']

kini,hati kembali bersemangat ^-^
terima kasih kerana sudi teman aku layan idea gila2 ni
aku akan setel kan masalah ini satu persatu
tidak mengapa
ini merupakan latihan before aku g intern hjg tahun ni
(alamak..resume x siap lagi..aduyaii)

2 comments:

Unknown said...

haisyh~~ x dpt eskrem..

ARe-TEh said...

wanPai--> hu2...next time la.tggu msg2 x bz..hahaha