BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 7, 2009

ok, ini masanya....

bila aku berhadapan dgn stress

mmg teruk sgt
kepala pening tahap nak pecah je
BP rendah
mula rasa mual n loya
kaco2 org ajak lepak2(sorila terpksa dgr mslh aku ni)
tdo x cukup
tapi bnd ni xleh dibiarkan
berapa lama lagi ak perlu bergantung pada org?
berapa lama aku perlu menyusahkan org?

so,aku ambik keputusan utk atasi stress melampau aku ni dgn cara2 yg aku suka ni:

1) memasak di dapur masakan kegemaran mak aku kat rumah
2) makan ramai2 ngn coursemates aku
3) lepaskan tensen kat stress star pemberian tokwan ni ^_^..tq2
4) dgr2 lagu kat MIX fm
5) search lagu2 yg tgh hits kat carta skng n download(kalo lagu tu best,,aku dgr ulg2 kali...haha)

sebelum aku g intern,,aku ada hajat(here are my checklist):

1) makan aiskrim satu mangkuk besar(eskrem rainbow)
2) g jalan2 ngn kwn2 aku
3) maen bowling ramai2
4) ice-skating ramai2(even x taw maen pun)
5) g penang untuk mkn2
6) g wat dr fish treatment
7) g sauna n spa ramai2
8) trip Bt gajah-KL-Bt Gajah by KTM in a day
9) joging satu UTP
10) .......................(still empty..hehe)

8 comments:

RuGGers |8| said...

no 10:mintak maaf kt rudy!!
ahaha..
anyway,juz let me know if there is any of the list that i can fit in..its been a while since we going out together..n_n

ARe-TEh said...

hu3,,,sorry rudy!!!!!!!!!!!
he3,,,leh3.no 3,4 n 5..ok?

RuGGers |8| said...

after final..set the date..and we're set..n_n

IlaNabilah said...

waaa...
beshnye part yg akhir tu...
nk wat mcm2 b4 g internnn ;)

Unknown said...

bgs gak masak..blh bg ak..hahaha..

eVy-D-YaNa said...

nk g Penang 4 makan2 ja??

hehe~

ARe-TEh said...

ila--> jom2 ila...he3
dyana--> kne g ngn dyana ni..br dpt murah =)
wanpai--> syg lak,,ko x mkn pedas.hu3

ARe-TEh said...

rudy--> ala rudy,,,after final ath dh g intern dh..hu3